Trå til for MS 2022

Publisert av Kristoffer Solø den 11.03.22. Oppdatert 13.04.22.
Kjære alle sammen,
Her kommer informasjon jeg vet mange av dere har ventet på 😊!

I samarbeid med Pedal People arrangerer MS-forbundet også i år, Trå til for MS - BikeBaseCamp Arendal!  Dette er sykkeltilbudet til deg som har MS og til deg som ikke har MS, som er glad i å sykle, og vil oppleve Sørlandet på to eller tre hjul sammen med andre.

Vi legger opp til turer på både landeveissykkel og terrengsykkel. Det blir forskjellige tilbud hver dag – og turer av forskjellig lengde og vanskelighetsgrad. Utgangspunktet for landeveissyklingen er daglige turer på 60-80 kilometer med mulighet for å forlenge til 120-140 km. I terrenget blir turene naturligvis vesentlig kortere, men fortsatt med flotte opplevelser og mulighet for gode utfordringer.

Nytt av året er at vi planlegger løyper også for andre typer sykkel, som sittesykkel/liggesykkel/el-sykkel. Vi håper mange har lyst til å være med!
Alle turene kjøres med kaptein/leder og hjelpere fra MS- forbundet i følgebiler med mat, drikke og annet utstyr.

Utgangspunktet for MS-BikeBasecamp er som i fjor, Hove Leirsenter på Tromøya like utenfor Arendal. Leirsentret ligger fantastisk til i vannkanten – midt i skjærgården på Sørlandet. Her er rikelig av lys og luft, og muligheter for bading og avslapning når vi ikke sykler.

Jeg legger ved programmet for dagene, og håper mange har lyst å være med også i år.

Kr  6 000,- for medlemmer i MS-forbundet
Kr 10 000 for ikke-medlemmer (medlemskap i MS-forbundet koster 520 kr pr år).
Prisen inkluderer 5 overnattinger, måltider (også under sykkelturene) og to fulle sett med sykkelklær.

For mer informasjon og påmelding www.pedalpeople.cc  (under fanen rejser). Påmeldingsfrist 1. juni.
Har du spørsmål rundt opplegget er det bare å ta kontakt med meg.

Beste hilsen Eva

Eva Høili