Klart det går

Publisert av Kristoffer Solø den 10.06.22. Oppdatert 23.06.22.

Oppmøte: Ved den Blå steinen kl. 10.15. Vi tar bybanen til Nesttun kl. 10.30, og buss 70 til Ulsmåg skole. Derfra er det ca. 15 minutter å gå på asfalt til Myrdalsvannet.  Du kan også møte direkte på turparkering ved Myrdalsvannet (https://kart.gulesider.no/m/4oXUj) kl. 11.15

Turbeskrivelse:   Turen langs Myrdalsvannet er godt tilrettelagt med god grusvei. Vi går ca. 1,5 km inn til gapahuk og bålplass.  Her spiser vi lunsj.  Vi tar med grillkull, så du kan ta med til varm lunsj om du ønsker det.  Det er også mulig å gå en rundtur på ca. 2 km om en vil ha en litt lengre tur. Denne delen av løypa er dessverre for bratt for rullestol. Denne turen inn til gapahuken har vært et ti-på-hjul turmål, og du kan lesebeskrivelsen her.

Ta med: Varme klær og gode sko. Mat (gjerne grillmat) og drikke.

Pris: Det er gratis å delta på tur. Turlaget dekker utgifter til ledsagere eller transport ved behov, meld i så tilfelle fra ved påmelding.

Hund: Det er lov å ta med hund på turene.

Turledere: Heidi Saua, Linn Beate Sleire og Marit Skotvoll (tlf 97551264)

Påmelding: Vi ønsker å motta påmeldinger for å få oversikt over antall deltakere og gruppesammensetning i forkant av turen. Kontakt Marit (97551264) for påmelding: .

Dersom du har tilknytning til Blindeforbundet, kontakt Silje Thon (nr. 480 70 372).

Oppfordrer alle som bruker Facebook til å følge oss på Facebook-gruppen, trykk her.

Øvrig informasjon på nettsida til Bergen og Hordaland Turlag om turen.

Turhelsing,

Sigrid Kvåle Myksvoll